W ostatnim numerze "Press", na stronie 80, jest artykuł pt. "Kraj brandów". "W country brandingu wyspecjalizowały się angielskie agencje PR", czytamy. I dwa krótkie komentarze do tekstu.
Jednym z twórców Brandingu Państw, czyli najkrócej rzecz ujmując kreowania pozytywnego wizerunku państwa, jest Wally Olins. Założyciel agencji Saffron Brand Consultants pracował nad wizerunkiem Brazylii, Wietnamu, Litwy. I Polski, ale niedługo. Stwierdził w pewnym momencie, że nie jest w stanie kreować dobrego wizerunku Polski, gdyż rządzą nią... Bracia Kaczyńscy, o których homofobii zbyt dużo naczytał się w zachodniej prasie.
Duma rozpiera mnie.
"(...) Malediwy współpracują z międzynarodową agencją Hill&Knowlton." To ja by chciała w tym Hill&Knowlton pracować.
Ulice Bombaju – kto trąbi, ten jedzie
14 years ago
No comments:
Post a Comment