Tuesday, October 2, 2007

kambek:)

Witam ponownie!!
Za długą przerwę przepraszam, zwłaszcza jeśli tęskniliście do czegoś nowego:) Musiałam odpocząć - po Azji i dwóch bardzo intensywnych dwóch tygodniach "w domu", po powrocie z Azji. Ale blog będzie żył:)
No to ruszamyyyyyyyyyyy! Tradycyjnie, z d j ę c i o w o:]

WAKACJOWO&KUBAŃSKO

chociaż jakoś uchwycone te momenty...










tak dobrze mi:):)








RUMY... mojitooooooooooo


...I RYTMY!!:) Guantanamera!!

łabądek;-p


with a sunset...






elo zioooooom






'oldtajmer'




kochanego ciałka nigdy za mało :]


palma w ciąży??


coconut taxi


a temu panu oprócz kilku niezłych książek gratulujemy wyboru... drinków:)




co tu dużo mówić... PRAWDZIWA LEJDI:-]








Oj taaaaaaaak, ja tam do tej notatki to będę wracać często ;-p

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3>
WSZYSTKIM STUDENTOM ŻYCZĘ NAJ NAJ NAJ

10 comments:

nacho bru said...

oh fuck off!

when i saw that pics i thougt:

i want to come back!

dear cuba, i´ll always remember you.

ja.

kisses!

Maciek Sz. said...

co to za kolo?

Maciek Sz. said...

zdjęcia ładne jak zawsze...

Joasia Cz. said...

hi there, nice u came here:*

dziekuje macius:)

Korki said...

fajowo, zdjecia sa super

Joasia Cz. said...

kto to michał?

Korki said...

zgaduj, moze trafisz :)

Unknown said...

to nie ja. a zdjęcia już widziałem :)

Joasia Cz. said...

nie wiem kto to michał

Korki said...

No to trudno