Sunday, October 7, 2007

stjuuuuudent

We włosach wiatr,
na twarzy uśmiech (do czasu...),
na nogach szorty (także),
w głowie morze,
plaża,
krewetki rum i papaja
i nagle
...
...
...

ju dabylju
taaaaaaak:) realityyyyyyyyyyyyyyy;D

A teraz bardziej pozytywnie... :)
W końcu doczekałam się:
1. trzydniowego weekendu "legalnie";
2. pięciodniowego weekendu "nielegalnie" (opuszczam nieobowiązkowe:] wykłady oraz 1 lektorat z języka:/, ale c o t a m...);
3. spania długiego;
4. zagubienia kompletnego (to nie 'w końcu'...) - na szczęście to przeszłość, mam nadzieję;-]!;
5. takiego dziwnego uczucia, że nic nie muszę... bo przecież... czy ktoś powiedział, że w 5 lat trzeba skończyć studia;)??

Złe podejście może, a może nie...
??

Bo ja...
... to już...
do podróży...
tęsknię :/

oops!

Co do studiów, bo to - mimo że tego JESZCZE (oby;p!!) nie czuję - ważny przełom w życiu stać się studentem, mam bardzo fajne... przedmioty, nareszcie uczę się tego co chcę, a resztę przemilczę, będę tu tylko chwalić, więc na dalsze dobre strony poczeka(j)my... DOCZEKAMY SIĘ:)
I Martę mam tam, to bardzo sie c h w a l i:*
BARDZO:)

Zobaczymy, jak będę "śpiewać" (:-]...) po kolejnym tygodniu;D

???

jedna wielka niewiadomaaaaaaaa
:< :> :< :>
(i niech mi ktoś powie, że emotikonki nie mówią wiele)

@@___ciao___@@

6 comments:

Maciek Sz. said...

ty nicponiu, do zobaczenia:-)

Jerzy said...

Z tymi emotikonkami to nadal opinii nie zmieniam... A co do reszty absolutnie się zgadzam!
P.S. Maćku, rychło film Ci oddam!

Unknown said...

hmmm chyba ja oddam. p.s. Macieju jak kobiety na Twojej uczelni :D?

Korki said...

nie ma brzydkich tylko wina malo

Unknown said...

oj... czasami nawet wino nie pomaga

Korki said...

niestety, takie czasy