Tuesday, December 4, 2007

dogodzić innym, sobie

A co ty byś chciała od Mikołajka?
26 zamiast 24?

Skoro tak......... jutro mówię, po miesiącu c i ę ż k i e j pracy (nie praktyki!!, zauważmy!), "bye bye"... na razie:)
I rano, o 8.30, idę do innej agencji PR na rozmowę kwalifikacyjną ;-)
Ale tylko ... tak sobie:D ... taki casting;p. Jestem na głodzie, wiecie;D... W Tokio miewałam 20 dziennie:)

Upiekłam cynamonowe ciasteczka na "papa", a kiedy je piekłam stwierdziłam, że jestem bardzo szczęśliwa piekąc ciasteczka i w grudniu będę piekła ciasteczka:) Będę jeździć na łyżwach, chodzić na koncerty, pastorałki ;p, kupię dużo aniołów, które będą mnie strzegły w przyszłym roku i sprawią, że będzie to rok równie niesamowity, podróżowy, stresujący też i piękny też czasami:) PLAN:)
I będę jeździć samochodem w grudniu!
A w styczniu... Aż boje sie mówić, więc nie powiem :-X

Taka moja jest refleksja, to nie a propos ciasteczek czy jeżdżenia samochodem, ani nawet ciężkiej pracy (chociaż...) - tak po prostu... Uważam, zauważam i wierzę, że (nie, lajf nie jest brutal:)) w życiu trzeba sobie odpowiedzieć na takie ważne pytaniA:
* co chcę robić?
* w czym jestem dobra?
* w czym nie jestem dobra?
* co mnie męczy?
* jak bardzo warto się poświęcać?
* co wzbudza czyjąś zazdrość? //tego się wystrzegać! :)
* kto jest ważny, a kto ważniejszy?
* gdzie jest mi dobrze?
* a jeśli ci jest dobrze, to czy innym też??????

Analiza i czyny pomogą stać się szczęśliwym:)

BE HAPPY
Mój kolega z Kuby jest wesoły bardzo:)
Nachos



skakanie na plaży uskrzydla:)


ciepło uszczęśliwia


woda~~~~~~


a tego Żarcie, poducha i panienki uszczęśliwiają!



mjuzik

czarowanie

przyjaciele:)

spełaniać się, np. przygotowując coś smacznego:)'przez żołądek do serca' :-)


aloha tytanik!

9 comments:

Maciek Sz. said...

Funniest thing I have read in a long period of time:-)

Unknown said...

Buhahahah nice written, i would also like more free time. can't wait to taste your cookies. KEEP IT REAL !! (Ali G)

Joasia Cz. said...

nice boys
u will be very welcome to come to enjoy the taste of the ginger cookies i prepere

kisssssssss

Unknown said...

i'm getting back to titanic.... cheers

Joasia Cz. said...

i am also watching the fucking unlucky ship :)

Unknown said...

ship was lucky enough to hit huge white object(an iceberg) during the night.... :P

Joasia Cz. said...

more romantic......
but cold also..on the other hand
i once saw those big rocks on the atlantic ocean...they must be huge if i could hv seen them from the plane.....
poor titanic
and leo:(

Unknown said...

moris is a typical male...
what else does man need to be happy?

Joasia Cz. said...

ładny garnitur ;p
moris ma wbudowany

i jeszcze sie myć - a mój psiaczek kochany nie :[
cóż, idą święta, rok mija - będzie kąpanko morisq :]
/fuuuuuuuuuuu;p/

mareczkq-odezwe sie koniecznie, jako ze .........jutro koniec:Dbedzie czas na szczesliwice sie wybrac ;p
buziakos