Tuesday, November 27, 2007

HEJOJOJOJOJOJOJOjo

w prawo w lewo w bramę wzdłuż krawężnika i równolegle do niego na trzy na raz i już inna strona ulicy na trójce na dwójce ruszamy z jedynki R znaczy tu do tyłu jeżdżę do przodu do tył wymijam omijam .....wyprzedzam:D.....

zdam pojadę na autostradę do Niemiec w roli kierowcy :D teraz cegła na gaz i jedziemy ile fabryka dała :D PLAN!

a! bo ja tu różne dziwne rzeczy słyszę: moje mini ma około 12 centymetrów i jest firmy Burago a nie Mini! :]

zatem: w ostatnim czasie kursuję się za kółkiem, uczę się solidnego dziennikarstwa:),
pracuję w branży PIJAR (h o h o h o;p) - eventy gwiazdkowe to moja specjalność:D, walczę o coś, o czym Wam powiem, jak wywalczę, słucham dużo muzyki, bo inaczej sie nie da w metrze i autobusie (ja mobilna jestem:] i spokoju potrzebuję a nie mam!), za mało śpię, napisałam swój pierwszy poważny artykuł w życiu - zostanie opublikowany w "Kurierze Medycyny" i nosi tytuł "Skóra i kości" i jest o anoreksji, byłam dziś na castingu którego nie wygram, ale było miło i tak:), i Rebelianci są bardzo pozytywni:D, walczę sobie z czasem nie raz, myślę TEŻ:D HA!

MęęęęęęęęęęęCIONAAAAAAA :*
friends at home <3
zmęczona ja teraz dla Was piszę... :) i mój Ukochany.. jak to ostatnio określił jakis pan w kawiarni,,, pewnie! gdyby nie ON :] niech będzie.....:O ;p



sto lat dla Zuzi






zaraz Polacy wygrają dla Zuzi:) i kwitaki też są na zdjęciu:) dziekujeeeemy!!:)



kwiatki od flowermastera:)


Marta uczestniczka imprezy:D



czerwonoocy



sto lat KESIEŃKO


KASIU I ZUZIU z okazji urodzin Waszych niedawnych życzę Wam z całego serca jeszcze raz dużo miłości to przede wszystkim, żeby codziennie od samego rana na Waszych buziach był wielki uśmiech:D a ku temu miliard powodów!, Kasi kariery projektantki a Zuzi kariery ...psychologa (nie etnologa nie pijarowca, dla mnie jesteś najlepszym psychologiem:*)żeby Wam na windsurfingu zawsze wiało dużo wiatru świątecznej atmosfery w grudniu***** i żebyście się nie zmieniły (w każdym razie niech się nie zmienia w Was to za co Was bardzo bardzo mocno kocham:*)

prze ogromniasty całusek dla wszystkich wspomnianych /wklejonych/ w notatce i dla innych tez;*

4 comments:

Marta Amelia said...

Asieńko !
Twoja nastrojowa imprezka jak zawsze udana. Sto dla dla Kasi i Zuzi !!!

Buźka

Maciek Sz. said...

Asia:) nie ma to jak 'przypadkowe' spotkanie w 'nocy' na Kabatach:-)

Joasia Cz. said...

a ty martus gość wspaniały:*
macieju, next time bedę bardziej wdzięcznym obiektem do rozmów i .....takich tam/nieGniewaj SIĘ!!!!

Krzysiek B said...

Bardzo miła impreza w doborowym towarzystwie:) Jeszcze raz Wszytskiego najlepszego Dziewczyny i wielkie podziękowania dla Asiuniiii za tak przemiły spęd:)
P.s
Ciesze sie że Ci się podobały;)))