Thursday, August 21, 2008

Co ostatnio?

Pracowałam ciężko przebierając arabskie stroje. Początkowo tej mody zupełnie nie mogłam zrozumieć. To nie moda...
Ale przecież, jak sie trzeba zakryć tak, aby widać było tylko oczy, to niech chociaż te ciuchy będą ciekawe (na szczęście dla naszego oddychania, nam nie zakrywają całych buź:)). I trzeba przyznać, są. Dla nas kiczowate, z cekinami, amarantowo złote :D Ale ich uwielbienie do tych strojów zdradza wzrok stylistki, która z uśmiechem, ale tęsknym wzrokiem zarazem patrzy na te 'cudeńka'.


ah... i te pozy piękne ;)!!

wersja sexy :D




A tak z innej bajki - ostatnio weszłam do sklepu i ujrzałam siebie i jakiegoś przystojniaczka;)

5 comments:

Zuzia said...

Kochanie zdjęcie w czarnej sukience jest najlepsze :)) Idealne do dynastii :)) Buziak, a i koleżanka na pierwszym zdjęciu ma super białe butki, elegancja nie z tej ziemi :))

Joasia Cz. said...

nie dokuczaj!!

Zuzia said...

ej super naprawdę !!

Joasia Cz. said...

mi też się podoba ten stajl:b ślyczne i pjenkne!!

Zuzia said...

Kochanie napisz do mnie na maila chociaż słówko, bo dawno żadnych wieści od ciebie nie miałam. A za oknem pada deszcz... Całuje arabkę (toż to skandal...)