Sunday, June 24, 2007

zdjęciowo

fuji:)


idziemy!









nieodłączny 'rekwizyt'



OSTROOOOO














jeszcze kiedyś dojdę do nr 1o czyli krateru, bo bardzo jestem ciekawa jak to tam wygląda w środku :-)



rest...



KRAJOBRAZ





A PONIŻEJ BYŁO TAK . . . . . . .
schińczyło

też mam skośne oczy--






jeśli myślisz, że masz wypasione japonki (QUICKSILVERa ;-p) to się mylisz...

oby sie spełniło!



Nippon czyli Japonia :)

wymęczona górą /bardzo pozytywnie jak widac powyżej/ ... a teraz wklejaniem zdjęć, więc niż już nie napiszę ;-]
'ockaresama' czyli zmęczona

25 comments:

Maciek Sz. said...

Joasiu, bardzo ładne zdjęcia. Chyba będąc w Jap. cały czas robisz zdjęcia tak jak tubylce?

Maciek Sz. said...

:-)

Joasia Cz. said...

dużo zdjęć :)

Maciek Sz. said...

bardzo dużo zdjęć, wręcz strasznie dużo. Co słychać?

Joasia Cz. said...

rainy season in Japan has come :(

poza tym mam fajna Polkę (Justyna, blondynka-jest na zdjęciach), i Rumunkę Ralisę (ta druga:)), i mamy fajny czas, a jak się uda nasz plan na weekend to ja w pełni usatysfakcjonowana mogę wracać do Warszawy ;-)

Joasia Cz. said...

tzn... nie mogę wracać, aleeeeeee - ojj, weekendy są cudowne, wieczory też, dzisiaj sushi + bulgarian party;-]

tylko deszcz pada:(
i głowa mnie boli przez to:(

asialala said...

Asiuuuuuuunia Słoneczko jak tam pieknie i Ty taka piekna... ojejejeeeej, juz teraz bede zagladac tu regularnie. Wielkie buzi dla japońskiego Aniołka, jestem z Toba caly czas i trzymam za Ciebie kciuki... star in japan

Joasia Cz. said...

oj, jak miło, Star of the World napisała!!
odwiedzaj mnie, chociaż tak... Nie na eleganckiej, to na ... blogu ;p Ach, szkoda ze to nie to samo!

Buź Piękna:*

Maciek Sz. said...

bążur! Joanno kiedy wracasz?

Joasia Cz. said...

wrzesień? uuuu, nie wiem! może sierpień, jakoś pod koniec, nie wiem za wiele, ale już się tym nie przejmuję i przeszłam nad tym do porządku dziennego!
3.09 najpóźniej, to wiem!
prawdopodobnie 15.09 wylecę na 2 tygodnie na wakacje, których właśnie poszukuję dzielnie, jestem bardzo podekscytowana faktem, że już za 2,5 mies. po różnych przejściach (straszne Chiny;p, maturalne wyniki - już jutro;(, studia, rekrutacja, podczas której mnie nie ma, tęsknienie - ojj, życie jest...piękne!!:-)) znajdę si ę pod palmamiiiiiiiiiii =D

w pierwszej połowie września możemy coś przedsięwziąć wspólnie :)

Unknown said...

dobrze

Joasia Cz. said...

jedziemy do jadwisina (ok 50km od wwy)z morisem ok?
tam sa fajne domki, korty, laaaaas, jezioro i łódki:)

Maciek Sz. said...

huhu, to już niedaleko. Jutro wyniki matury, a wydawałoby się że dopiero wczoraj ją pisaliśmy. Jaki dziwny jest ten świat.

Joasia Cz. said...

jak matura dzieciaczki?? piszcie:):)
ja mogę zacząć, co mam ukrywać;p W sumie przewidywalnie-oprócz ang.:( (około!!)

POL-50
ANG-80
WOS-75
HIST-50

Obiecuję bardzo niedługo kolejną notatkę;p Może tez coś mi się uda napisać, nie same zdjęcia...

:*

asialala said...

KOTUUUUUUUŚ JESZCZE RAZ TU BO DZISIAJ JEST TAK WYJATKOWY DZIEN, ZE MUSI BYC O TYM W JAK NAJWIEKSZEJ ILOSCI MIEJSC. WSZYYYYYYYYYYYSTKIEGO NAJ NAJ NAAAAAAAAAJ Z OKAZJI URODZINEK, TYSIACE URODZINOWYCH BUZIAKOW.

p.s. maturka poszla bardzo ladnie, jestem z Ciebie dumna :* i widzimy sie na wpia :) :*

Peter Bawiec said...

STO

Maciek Sz. said...

LAT

Peter Bawiec said...

STO

Maciek Sz. said...

LAT

Peter Bawiec said...

NIECH

Maciek Sz. said...

żyje

Peter Bawiec said...

żyje

Maciek Sz. said...

naaaam

Peter Bawiec said...

Od Maćka

Maciek Sz. said...

najlepsze życzenia od Pietrka